پوشاک در قطر در حرم امام رضا رایگان به نیازمندان داده شد

برخی از اشکال تجهیزات حفاظت فردی مانند پوشاک در قطر یا لباس یا کت سفید دکتر، با الزامات مشابه برای نگهداری و تمیز کردن مانند سایر منسوجات دستکش بوکس هم به عنوان تجهیزات حفاظتی و هم به عنوان یک سلاح جنگی عمل می کند، بنابراین جنبه تجهیزات افزایش می یابد.

انواع تخصصی‌تر تجهیزات حفاظتی، مانند سپرهای صورت، لوازم جانبی محافظ طبقه‌بندی می‌شوند. در نهایت، لباس‌های غواصی یا لباس‌های فضایی که خود محصور می‌شوند.

پوشش‌های متناسب با بدن هستند، و به نوعی لباس هستند، بدون اینکه به خودی خود لباس باشند، در حالی که دارای فناوری بالایی هستند که به اندازه یک ابزار بیشتر از یک لباس است.

این خط همچنان محو می شود زیرا فناوری پوشیدنی دستگاه های کمکی را مستقیماً در خود پارچه جاسازی می کند. نوآوری های توانمند مصرف انرژی بسیار کم و بسترهای الکترونیکی انعطاف پذیر است.

لباس همچنین در یک سیستم حمل و نقل شخصی (اسکیت های روی یخ، اسکیت های غلتکی، شلوارهای باری، سایر وسایل بقا در فضای باز، بند یک نفره) یا سیستم پنهان سازی (جادوگران صحنه، آسترها یا جیب های مخفی در صنایع تجاری، غلاف های یکپارچه برای حمل مخفی، کالا) هیبرید می شود.

پوشاک

کت های شلوار در بازار سیاهجایی که هدف لباس اغلب به صورت مبدل در می آید). یک حالت لباس متناسب با هدف، چه سبک و چه کاربردی، به عنوان یک لباس یا مجموعه شناخته می شود.

ناحیه تناسلی یا ناحیه تناسلی حداقلی است که اغلب در بین فرهنگی و بدون توجه به آب و هوا با آن مواجه می‌شویم، که بر قرارداد اجتماعی به عنوان اساس آداب و رسوم دلالت دارد.

همچنین ممکن است از لباس برای برقراری ارتباط با موقعیت اجتماعی، ثروت، هویت گروهی و فردگرایی استفاده شود.

به گفته مردم شناسان و باستان شناسان، اولین لباس ها احتمالاً از خز، چرم، برگ یا علف تشکیل شده بود که به دور بدن می پوشیدند، پیچیده می شدند یا بسته می شدند.

آگاهی از چنین لباس هایی استنتاجی باقی می ماند، زیرا مواد لباس در مقایسه با سنگ، استخوان، صدف و مصنوعات فلزی به سرعت خراب می شوند.